Alla inlägg under juli 2011

Av Linn Sved - 7 juli 2011 10:27

Hejsan :D

Nu har man vaknat med världens morgonandedräkt, väskebrist m.m

ucchh.

Jag orkar inte äns tänka mindre än skriva så puss å hej leverpastej. !! ! ! ! ! ! 


synes

Av Linn Sved - 7 juli 2011 01:31

Kulig kväll kan jag lova :D 

Tack alla pöjkar för alla gladar minuter och sekundrar :]

Nu sitter jag hemma och vet inte vad som är slut och början men det kan väl funka det också ibland :D

Min emmylie sitter och äter leverpastej som jag inte vet hur man stavar som om det vore godis, tjocka vi kommer vara i morgon men det är vi väl värda.


Hoppas vi hitttar någonstans att bo imorgon.


Kuligt kuligt synes :D <33333333333


// Lulli gull linn

Av Linn Sved - 6 juli 2011 13:00

Nu har jag duschat och ska fixa naglarna fort allt för att dra ut på städningen;D 

Men den kommer bli av om typ en halvtimme så :D


ska leta efter en veteran moppe senare också, eller om det någon av er har någon som ni inte längre vill ha så är det bara att höra av sig :D 

Jag köper gärna så länge den fungerar.


Love Love synes 

Av Linn Sved - 6 juli 2011 10:32

Oj glömmde frukosten och det blev kramkalas när jag kom upp ist :D 

Men nu har vi bestämmt oss för brunch MUMS :D 

Det blir älsklingens bacon röra, vitaminer m.m


Senare blir det duchskalas och städning :S


Synes Love Love

Av Linn Sved - 6 juli 2011 10:01

Hejsan.

Idag ska jag och älsklingen ängna oss åt att packa och städa sen så blir det väl lite mys på bakgården med hundarna och nötter :D

Håller på med att kolla efter långklänning för jag insåg i morse att jag knappt har några eller jag har inga alls ;D Det du.


Nej nu ska jag fixa frukost så min flicka kan få det på sängen :D 


Love Love

Av Linn Sved - 5 juli 2011 19:19

Nej nu kom jag på mig själv att jag inte har bloggat på ett bra tag.

Ni kanske vill komma in lite i mitt liv nu då.


På början av sommarlovet har jag nu jobbat som vaktmästare på lungnetgymnasiumet världens jobbigaste jobb, men sån tur så fick jag jobba med sånna trevliga människor så det vara frid och fröjd att gå dit varje morgon:D


Har skaffat en ny hund med älsklingen eftersom Emmylies mamma fick ta över Aina, den nya heter donna och är världens goigaste hund men tyvärr kommer hon från människor som igentligen inte ska ha hund, men allt bättre och bättre mår hon för varje dag:D ( kuligt ) 


Har också flyttat till hus ute i hisvåla utanför Leksand men flickvännen men nu när vi har märkt att vi inte går ihop med grannarna som ska flytta in på samma tomt som oss så blir det väl flytt till Stockholm vet inte riktigt men det gör det väl bara lite mera spänande eller ? 

Vi får hoppas på att vi hittar något innan fredag runt väddö annars får vi väl tälta :D 

Då får jag juh min campingtur som jag har tjatat om så länge, men den kommer nog inte blir som jag har tänkt mig precis.

Jag får väl nöja mig.


Har öppnat en sacond hand butik online och när det börjar gå bra så ska jag öppna hemma också vart det nu blir.

Har tyvärr inte fått in så mycket än så har inte kunnat öppnat den riktigt.

Om ni har massa saker hemma som ni inte vill ha eller ni vet någon så gå in på http://www.wix.com/linn_sve0/sshb och kontakta mig där :D


Har varit och handlat med älsklingen i bjurs i dag och legat framför solen :D 

Ludde fick också följa ner till stranden och bada lite. 

Knäppare hund får man nog leta efter, men söt var han :D


Hoppas värkligen att ni alla har haft det bra medans jag har varit borta :D

Ska på elmsta natta och på pride sen med älsklingen så kanske ses där.


Ska nu kolla på film och äta nötter innan jag ska ut och springa men hundarna och älsklingen.

Synes <3  

Donna <3

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards