Alla inlägg under juli 2011

Av Linn Sved - 28 juli 2011 19:17

Hejsan, nu kom jag på att jag inte bloggat på ett tag så nu tar jag tag det igen.

Det har varit väldigt mycket nu den senaste veckan så har totalt glömt bort det mästa.

Igår mitt på dagen åkte jag och Emmylie in till stockholm C och köpte en kamera till mig :)

Min älskade sony nex 5 love it <33333

Har setat med den hela dagen och ska snart ut och fota Roxy och Ludde lite.


Efter jag och Emmylie varit och köpt min kamera åkte vi till upplands väsby och hälsade på hennes mormor och moster, super kul var det med <3333


Just nu sitter Emmylie och Sussie och spelar och fanteserar att deras fiender som följer efter dom är deras fanclubb :D HIHI


Sitter och undrar om vart jag, Emmylie och Ludde ska ta vägen imorgon.

Men det kommer att gå bra hoppas vi :D


Snart sätter mamma in pengar till min dator så jag kan beställa den.

Då kan jag blogga vart jag ängår. WIIIHUUUU :D


Bilderna från kameran kommer snart och dom är super duper fina <3333333


Synes <3

Av Linn Sved - 21 juli 2011 15:36

God morgon eller ja någonting iaf.

Nu sitter jag någonstans i stockholm hemma hos sussie med hennes dotter hennes hund Emmylie och Ludde.

Vädret är du lite grått men man ska väl tänka posetivt på allt eller ?

Vi ska igentligen städa idag men det värkar som om vi kör upp det till imorgon.


Synes <3

Av Linn Sved - 18 juli 2011 11:32

Hejsan, förlåt för det sena inlägget men när det vart problem med flytten och grannarna så har jag haft fullt upp. 

Men nu är jag här igen sitter och beställer smink från e.l.f och försöker att hålla mig vaken, har inte typ sovit en blund inatt.

Vaknade vid 5 i morse och var så jävla hungrig så Emmylie värmde pizza sen så var det att försöka sova igen men det gick inte tyvärr.


Har nu sagt hej då till min vän Madde och hennes mamma eftersom jag antagligen inte kommer se dom någe mera innan jag flyttar till väddö men Emmylie <33333


Synes <333

<3

Av Linn Sved - 13 juli 2011 12:41

Snällhet är bara kärlek fast med sina arbetsstövlar på :) <3

Av Linn Sved - 13 juli 2011 08:42

Hejsan, vakna precis och väntar på att Emmylie ska svara på mitt mejl.

Sen blir det nog att ligga ut i solen ett tag medans den är framme :)


Nej nu är det frukostdags, det blir flingor och mjölk :)


Synes <3

Av Linn Sved - 12 juli 2011 22:44

Oj vad det är jobbigt och skönt att träna, Power platen gör allt så mycket enklare ändå och gör så allt går så mycket snabbar.

Ska försöka få min dröm mage innan pride, vi får väl se om jag lyckas.

Isf kommer det bilder :D


Synes

Av Linn Sved - 12 juli 2011 12:47

Tjena, sitter och väntar på att veta om Emmylie får komma tbx från stockholm idag eller imorgon, eftersom hon åkte dit vid halv fyra i natt för att kolla till sin morfar.

Men tyvärr får hon inte tag i någon men dom börjar nog svara snart.


Ska duchsa och äta frukost nu sen blir det piano, jag måste kompenera klar min ny låt så det blir bara att sitta och pressa framför pianot någon timme om jag orkar.


Synes <3

Av Linn Sved - 11 juli 2011 22:28

Nu sitter jag och mumsar i mig kakor, popcorna och chips:D mumsigt kan man väl bara säga.


Idag kom Jimmy och pettson förbi och hälsade på en sväng och försökte att övetala mig att åka med till göteborg från torsdag till söndag men jag sa nej tyvärr :/ 

Men jag måste juh ändå var hemma med hundarna och Emmylie om vi skulle få nå akut flytt och göteborg är nog lite för långt borta för att bara åka till, men jag kan ju int säga att det inte skulle vara kuligt :D

Aja jag kan säker hitta på något annat kuligt med dom någon dag, kanske åka och bada eller något :D


Ludde och Donna ligge och gnäller i soffan för Emmylie inte är hemma, jag duger ju tyvärr inte för dom dära vovarna :D


Nej nu blir det film mys igen <3 :)


Synes

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards