Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

kväll:D

Av Linn Sved - 11 juli 2011 22:28

Nu sitter jag och mumsar i mig kakor, popcorna och chips:D mumsigt kan man väl bara säga.


Idag kom Jimmy och pettson förbi och hälsade på en sväng och försökte att övetala mig att åka med till göteborg från torsdag till söndag men jag sa nej tyvärr :/ 

Men jag måste juh ändå var hemma med hundarna och Emmylie om vi skulle få nå akut flytt och göteborg är nog lite för långt borta för att bara åka till, men jag kan ju int säga att det inte skulle vara kuligt :D

Aja jag kan säker hitta på något annat kuligt med dom någon dag, kanske åka och bada eller något :D


Ludde och Donna ligge och gnäller i soffan för Emmylie inte är hemma, jag duger ju tyvärr inte för dom dära vovarna :D


Nej nu blir det film mys igen <3 :)


Synes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Linn Sved - 24 november 2012 12:47

Hej igen, sitter precis och kollar mina mejl och ser att min mamma har skirvit med humör ( som som har gjort min jacka som blev helt förstörd efter en tvätt.. ). Men kan dom inte förstå att jag inte vill ha samma jacka igen... Jag vill inte att det s...

Av Linn Sved - 18 augusti 2011 15:24

Väntar på att Ylva och mamma ska komma tbx från all shopping och vi ska kliva på båten. Båten avgår 18.00 Estlands tid. Kommer fram kl 10 i mordon, sen blir det att åka buss i flera timmar till Falun igen sen blir det tåg till Gävle och Huddinge ...

Av Linn Sved - 15 augusti 2011 23:10

VArt fan tog allt det positiva vägen ???????????   Nu blev allt bara depp och inte roligt längre varför blev det så för det är ju inge roligt. Det ser ut som om jag får sitta och kolla på full människor i några timma och vara väldigt social om ja...

Av Linn Sved - 28 juli 2011 19:17

Hejsan, nu kom jag på att jag inte bloggat på ett tag så nu tar jag tag det igen. Det har varit väldigt mycket nu den senaste veckan så har totalt glömt bort det mästa. Igår mitt på dagen åkte jag och Emmylie in till stockholm C och köpte en kame...

Av Linn Sved - 21 juli 2011 15:36

God morgon eller ja någonting iaf. Nu sitter jag någonstans i stockholm hemma hos sussie med hennes dotter hennes hund Emmylie och Ludde. Vädret är du lite grått men man ska väl tänka posetivt på allt eller ? Vi ska igentligen städa idag men de...

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards