Alla inlägg under april 2011

Av Linn Sved - 9 april 2011 11:55

Nu har jag legat i värdens mensvärk i några dagar men nu är jag uppe igen :) 

    Jag, älsklingen och Ludde saknar Aina.

Vi tycker att det är dags för henne att komma hem, så nu ska vi se när Emmys mamma har tid att komma upp med Gullungen <3 

Av Linn Sved - 4 april 2011 14:00

Hej, nu har jag kiommit hem från skolan igen :) 

Gud vilken dag det har varit alltså.

Föst så är man typ super trött och börjar bråka med en lärare, sen åker jag och älsklingen ner på stan vid elva och köper mat till mig henne och madde, och när vi kommer upp igen så är det juh bara massa bråk.....  ( trööött.. )

Hur orkar folk, varför inte bara bry sig om sig själva ist??


Nej nu blir jag bara arg nu ska jag städa och gå ut med Ludde :)

(längtar till den sista, 2 år med älsklingen <3 ) 

CHAOCHAO

...

Av Linn Sved - 3 april 2011 14:23

Hej, sorry för att jag inte har skrivit något på ett tag men jag har varit väldigt upptagen med att träning på Ludde.

Men nu är jag er igen.

Har köpt en ny mobil som jag fick i fredags :)

 

Suber snygg men det finns inte svenska på den tyvärr så måste ha engelska men det är väl ingen fara, då får jag juh träna lite sammtidigt:)


Senare i dag ska jag prata med pappa om en ny mobil, 

Ska köpa den så jag kan vara lite mera uppdaterad på vad som händer överallt:)'


Just nu sitter jag och gör musik med fl studio 10. Super kul **

CHAO CHAO <33

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards