Alla inlägg under augusti 2010

Av Linn Sved - 22 augusti 2010 21:37

     

Tjena, satt och tänkte precis och kom på att jag måste köpa nya kläder, har typ två par byxor som jag använder lamt!! Och så är det ju skor ocå ett par snygga vinder stövlar och ett par vanliga skor är ett måste just nu, visst är väl ett tag kvar men lika bra att köpa på en gång. Nej nu ska jag sova. Natti Natt..


Av Linn Sved - 20 augusti 2010 09:42

God morgon, igår kväll kolla jag på en jätte bra film "A beutiful mind", skit bra jag tycker att alla borde kolla på den.

Idag ska man gå och shopa för skolan kommer bli så kul, det var aldeles för länge sen jag riktigt shopa, sen ska man förbi skatteverket och fixa papper till myndighetsförklaring så det händer någon gång och sen åka till gräv med älsklingen och Ludd :)

 

Av Linn Sved - 19 augusti 2010 20:33

Hej idag så var jag i skolan och hade så kul :) (not) Var så trött så jag inte visste vad jag gjorde, vi gjorde collage idag och min blev jätte fin hadde massa gotte grejer på som chokladbollar, tårtor och kinderägg. sen senare på dagen så gick vi och kolla på vart vi skulle svetsa och det var väl okej man hörde inte så mycket av dom sa men jag får väl skylla mig själv eftersom jag stog typ längst bak.


Kom ner på stan och det var jätte roligt att träffa älsklingen och Ludd igen hade saknat dom så enormt mycket, vet det låter konstigt över att det bara var typ en dag men det kändes som en evighet efter som jag har inte varit ifrån dom på hela sommarlovet typ.


Imorgon så ska jag köpa skjortor och hänglås till skolan fick juh lov att köpa skjortor själa eftersom man inte valde overolerna, men dom var ju så "snygga" men det var byxorna därimot det lös gult om dom sen får man reda på att vi skulle få svarta som det stog ya på kul jätte kul man får tråkiga svarata jävla byxor visst jag ska väl inte  klaga men det är bara så svårt att låta bli, fast det försig jag kan juh pimpa det hela med några snygga skjortor då blir det nog bra.


                   Nej ska kolla på film nu ha det bäst !!

Av Linn Sved - 18 augusti 2010 11:33

    Ludd <33

Av Linn Sved - 18 augusti 2010 11:12

I måndags börjde skolan jag kom 5 min försent för jag stog och skällde ut en av mina föredetta bästa vänner ( lamt ). Igår och idag stanna jag hemma för ont i huvudet och för lite sömn men i morgon ska jag gå igen om vi hittar någonstans att ha Ludde förstårs, eftersom våran hundvakt och Emmy började bråka igår så har vi ingenstans att ha ludde om vi inte skickar ner honom till hennes mamma i sthlm i två veckor tills vi får våran lägenhet men det känns så fel eftersom han kommer bli så nojig för han är typ bara tryg med oss i bland och dom har typ massa katter som är riktiga bithar, aja det löser sig nog....


Har kollat på hundar hela dagen idag och har hittat massa sitter bara jusst nu och väntar på att dom ska svara. Sitter och bråkar med mamma smått nu för igår hämtade jag och Emmy alla våra grejer i gräv för att v skulle överleva dom 2 sista veckorna tills vi får lägenheten, och i morse så sa hon du får inte komma hit nå mera nu för du kan inte bosätta dig här vad fan är det när hon vet att vi hämmt alla grejer för att vara här tills lägenheten nej hon kunde inte säga något då heller nej nej ...........

Av Linn Sved - 18 augusti 2010 10:59

Hej jag heter Linn jag är tsm med en underbar tjej som heter Emmylie och har en pappa som är homofob en mamma som tror jag är en anställd en syster som är perfekt och så får vi juh inte glömma flickvännens och min hund Ludde världens underbaraste och gosigaste hund, just nu letar vi efter en till så Ludda får en vän vi vill hälst ha en ren rasig chihuahua men får samtidigt vara en blandning efter som Ludde blev så underbar, så om du vet någon som har chihuahua valpar eller har det själv som du vill sälja så skriv gärna är nyfiken på "allt". 

Tidigare månad - Senare månad

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards