Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

....sorry

Av Linn Sved - 26 mars 2011 10:28

Hej förlåt för jag inte har skrivit något men det har bara varit mycket som har hänt på sista tiden, förs så hoppade jag av svetsen och börja på el linjen på fp men det tog två dagar innan jag började bråka med rekton ( Typiskt ).

Jag vet inte vad det var för fel på henne hon typ erkännde för min mamma att hon hade typ ad/hd, men mycket grovare men jag förstår inte varför blir man då rektor på en skola som det går mest "problembarn" på ?

Aja efter dom två först dagarna så hoppade jag av så klart, typiskt mej men varken svets eller el verkade vara något för mig, sen så började jag på iv prep för att göra gymnasieämnenerna så jag slipper göra dom senare när jag börjar gymnasiet.

Jusst nu håller jag på att söker hund linjer lite överallt men jag hoppas på att jag kommer in i sthlm för älsklingen har ansökt om lägenhet där och hon ska kanske gå folkhögskolan där och gå dikta och berätta.

Va har köpt en till hundvalp som heter Aina och är shäfer och labrador.

Hon och Ludde går jätte bra i hop men jusst nu är Aina hos Emmys mamma bara för vi måste träna ludde i koppel och sånt och det blir ganska svårt när Aina är här för då är han bara så busig hela tiden ( SUPER SÖTT )

Jusst nu sitter jag och väntar på att mamma ska svara att hon har satt in 3000 kr så jag ska åka ner och köpa en ny mobil eftersom min mobil har gått sönder när jag slängde den i marken för jag vart arg på mamma.

Sen ska jag shoppa väska och ett par byxor i borlänge.

Sen vet jag inte om jag kommer köpa ett par underbara koppar från myrorna, dom kostar bara 15 kr st och det finns 3st med avlånga fat till som man kunde ha både koppen och en macka på om man ville ( Skit praktiskt )

Senare i dag måste jag ringa min morbror och prata om att han ska köpa en macbook till mig så jag kan blogga och plugga riktigt:)


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mera jag skriver när jag kommer hem från shoppingen i dag ! :)


                              Xoxo, Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Linn Sved - 24 november 2012 12:47

Hej igen, sitter precis och kollar mina mejl och ser att min mamma har skirvit med humör ( som som har gjort min jacka som blev helt förstörd efter en tvätt.. ). Men kan dom inte förstå att jag inte vill ha samma jacka igen... Jag vill inte att det s...

Av Linn Sved - 18 augusti 2011 15:24

Väntar på att Ylva och mamma ska komma tbx från all shopping och vi ska kliva på båten. Båten avgår 18.00 Estlands tid. Kommer fram kl 10 i mordon, sen blir det att åka buss i flera timmar till Falun igen sen blir det tåg till Gävle och Huddinge ...

Av Linn Sved - 15 augusti 2011 23:10

VArt fan tog allt det positiva vägen ???????????   Nu blev allt bara depp och inte roligt längre varför blev det så för det är ju inge roligt. Det ser ut som om jag får sitta och kolla på full människor i några timma och vara väldigt social om ja...

Av Linn Sved - 28 juli 2011 19:17

Hejsan, nu kom jag på att jag inte bloggat på ett tag så nu tar jag tag det igen. Det har varit väldigt mycket nu den senaste veckan så har totalt glömt bort det mästa. Igår mitt på dagen åkte jag och Emmylie in till stockholm C och köpte en kame...

Av Linn Sved - 21 juli 2011 15:36

God morgon eller ja någonting iaf. Nu sitter jag någonstans i stockholm hemma hos sussie med hennes dotter hennes hund Emmylie och Ludde. Vädret är du lite grått men man ska väl tänka posetivt på allt eller ? Vi ska igentligen städa idag men de...

            Annalinnsved

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Man eller mus ?
 Man
 Mus

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Semester:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards